مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-19اقتصادي

مجوز صادرات بیش از 2500تن کالای تولید داخل به کشورهای همسایه


رییس اداره استاندارد نیشابور گفت: برای صادرات بیش از 2500 تن کالای تولید داخل به کشورهای همسایه با صدور 83 فقره مجوز ارزیابی کالا اجازه ترخیص صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، حسن بیدکی امروز در نشست خبری که در محل دفتر  آزمایشگاه همکار استاندارد فضل الکتریک برگزار شد، اظهار کرد: برخی از محصولات مکلف به دریافت استاندارد اجباری هستند  و برخی دیگر از محصولات دارای استاندارد اختیاری است که به آن استاندارد تشویقی نیز می گویند.

رییس اداره استاندارد نیشابور با بیان اینکه تدوین استاندارد، تایید صلاحیت، آموزش و ترویج استاندارد و نیز ارزیابی انطباق جزو فعالیت های اصلی اداره استاندارد به شمار می رود، افزود: واحد های تولیدی و خدماتی 4 شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه و 6 شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد زیر نظارت اداره استاندارد نیشابور هستند.

وی با تاکید بر این موضوع که حوزه نظارتی اداره  نیشابور  حدودا 12 درصد سطح استان خراسان رضوی را پوشش می دهد، تشریح کرد: ما 25 آزمایشگاه همکار، 2 شرکت آموزشی و 4 شرکت بازرسی آسانسور و کالا داریم.

همینطور 300 واحد صنعتی و 450 واحد خدماتی تحت نظارت اداره استاندارد نیشابور است علاوه بر اینکه نظارت تمامی واحدهای صنفی عرضه کننذه خدمات و کالای مشمول استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز صادرات بیش از 2500تن کالای تولید داخل به کشورهای همسایه

مجوز صادرات بیش از 2500تن کالای تولید داخل به کشورهای همسایه