مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-14سياسي

مجمع خیرین آبرسان در استان قم تشکیل شد


مجمع خیرین آبرسان قم با حضور جمعی از خیرین و معتمدین شهر آغاز به کار کرد تا آبرسانی به نقاط محروم استان با سرعت بیشتری انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در نخستین نشست مجمع خیرین آبرسان قم با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون خیرین در بخش های مختلف منشأ برکات و خیرات برای کشور و استان بوده اند گفت: آب انبارها از آثار ماندگار خیرین در حوزه آبرسانی است که سال های سال مردم از آن ها استفاده می کردند.

وی با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین آبرسان کشور با محوریت وزارت نیرو به منظور استفاده از ظرفیت های غیردولتی برای رفع مشکلات تأمین آب مناطق مختلف کشور انجام شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در برخی از نقاط کشور اقدامات دولتی تکافوی نیازهای مردم را نمی کند استفاده از ظرفیت خیرین می تواند در این زمینه کارگشا باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه پیش از این نیز خیرین گام های خوبی را در زمینه آبرسانی برداشته اند، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو با تشکیل مجمع خیرین آبرسان به دنبال ساختار سازی در این زمینه است تا اقدامات انجام شده نظام مند، هدفمند و با بهره وری بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین آبرسان در استان قم تشکیل شد

مجمع خیرین آبرسان در استان قم تشکیل شد