مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-22سياسي

ثبت نام نهایی 55 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان 55 نفر ثبت نام خود را نهایی کرده اند که از این تعداد 51 نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس در استان 55 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 51 نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سن 31 نفر از ثبت نام کنندگان کمتر از 45 سال است که نشان از حضور پررنگ جوانان در رقابت های انتخاباتی دارد.

وی در خصوص مدرک تحصیلی داوطلبان، بیان کرد: هشت نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا، 46 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و یک نفر دارای مدرک حوزوی است.

حسین میرزایی افزود: ثبت نام داوطلبان در رقابت های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا کنون از قشرهای مختلف از جمله فرهنگیان، اعضای هیأت علمی، روحانیون، وکلا و سایر مشاغل است.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری دارای چهار حوزه انتخابیه است که در حوزه انتخابی لردگان، خانمیرزا و فلارد تا کنون 17 نفر ثبت نام کرده اند که از مجموع ثبت نام کنندگان این حوزه 16 نفر مرد و یک نفر زن و در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی 55 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

ثبت نام نهایی 55 داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری