مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-19بين الملل

سفر امنیتی-اقتصادی رییس جمهور کره جنوبی به عربستان و قطر


دفتر «یون سوک یول» رییس جمهور کره جنوبی اعلام کرد که او شنبه هفته آینده در یک سفر رسمی پنج روزه، به عربستان سعودی و قطر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین‎ الملل خبرگزاری فارس، رییس جمهور کره جنوبی برای تقویت پیوندهای اقتصادی و امنیتی با عربستان سعودی و قطر، هفته آینده به ریاض و دوحه سفر می کند.

رسانه های کره جنوبی روز پنجشنبه (امروز) از اظهارات مقام دفتر رییس جمهور این کشور درباره سفر آتی رییس جمهور کره جنوبی به عربستان سعودی و قطر منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی یونهاپ ، یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی به ریاض و دوحه می رود تا پیوندهای امنیتی و اقتصادی کره جنوبی با عربستان سعودی و قطر را تقویت کند و به دنبال زمینه های همکاری جدید با این دو کشور فراتر از انرژی و ساخت و ساز باشد.

قرار است سفر پنج روزه رسمی رییس جمهور کره جنوبی به عربستان سعودی و قطر، از شنبه هفته آینده با سفر به ریاض آغاز شود و او با پایان این سفر در روز سه شنبه هفته آینده، به دوحه برود.

یون سوک یول در جریان سفر به عربستان سعودی با محمد بن سلمان ولی عهد و نخست وزیر این کشور دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

سفر او به عربستان سعودی در شرایطی انجام خواهد شد که محمد بن سلمان نوامبر سال گذشته میلادی (2022) از سئول دیدن داشت و با رییس جمهور کره جنوبی دیدار کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر امنیتی-اقتصادی رییس جمهور کره جنوبی به عربستان و قطر

سفر امنیتی-اقتصادی رییس جمهور کره جنوبی به عربستان و قطر