مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:002023-09-26سياسي

سردار رفیعی آتانی: «انقلاب اسلامی» به ملت های دنیا جرات مقابله با استکبار بخشید


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: با پیروز انقلاب اسلامی زبان بسته مستضعفان عالم و دست های بسته ملل دنیا علیه استکبار باز و به مردم دنیا جرات داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای آتش نشان شهر صنعتی البرز که ظهر امروز در محل آتش نشانی شهر صنعتی البرز برگزار شد، اقتدار امروز نظام اسلامی را ماحصل مبانی و دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: شهیدان به ما درس شجاعت دادند و با دستان خالی اما اراده فولادین بر دشمن بعثی غلبه کردند.

وی افزود: ایران اسلامی که قرار بود هفت روزه صدام آن را تصرف کند 45 سال است که اقتدار خود را به رخ دنیا می کشد.

هرکسی که عظمت و قدرت ملت ایران را باور نکند و قصد جسارت به این مرز و بوم داشته باشد مانند صدام جنایتکار به زباله دان تاریخ می فرستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: دفاع مقدس به ما اعتماد به نفس و خودباوری داد و در کشور بازسازی معنوی شکل گرفت و باعث شد ما اقتدار و استقلال را با توان خود جشن بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی در هر پست و مقامی که قرار دارد اگر قرار است موفق شود، باید به مرام دوران دفاع مقدس برگردد و از الگوهای بزرگ آن درس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: «انقلاب اسلامی» به ملت های دنیا جرات مقابله با استکبار بخشید

سردار رفیعی آتانی: «انقلاب اسلامی» به ملت های دنیا جرات مقابله با استکبار بخشید