مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:282023-10-05سياسي

با اتصال به شهدا آینده ای امن و همراه با پیشرفت خواهیم داشت


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به انجام ختم 15 هزار بار قرآن به نیت 15 هزار شهید استان فارس گفت: قطعا این اتفاق پاداش معنوی خوبی خواهد بود و سبب ایجاد آرامش و معنویت و پیشرفت کشور در سال های آتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام امروز در جلسه هماهنگی کنگره سرداران 15 هزار شهید استان فارس با تشکر از همه کسانی که برای بزرگداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید سرافراز استان فارس قبول مسئولیت کردند، اظهار داشت: امیدوار هستم که همه موفق باشید و بنده هم توفیق پیدا کنم خدمتی برای بزرگداشت یاد شهدا انجام دهم و در نامه عمل ما ثبت شود.

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان فرمودند بزرگداشت یاد شهدا از خود شهادت کمتر نیست برای اینکه ادامه مسیر شهدا در جامعه نیازمند این بزرگداشت یادشان است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: خدای متعال می فرماید ای پیامبر آنچه را لازم است یادآور شو که یادآوری مفید است.

لذا مسلما یادآوری تاثیر دارد، برخی فکر می کنند بگوییم چه می شود؟ قطعا تاثیر نیک دارد و تاثیرش این است که آن کسی که از خدا می ترسد وقتی یاد خدا در دلش می آید مشغول کارهای نیک می شود و دلش حرف خوب را قبول می کند، البته عده ای هستند و همیشه بوده و خواهند بود که از این یاد نیک رو بر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اتصال به شهدا آینده ای امن و همراه با پیشرفت خواهیم داشت

با اتصال به شهدا آینده ای امن و همراه با پیشرفت خواهیم داشت