مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-23اقتصادي

دوباره برداشت شن وماسه؛ دوباره نگرانی های زیست محیطی؛ دوباره ساوه


وقتی گزارش اینجا سرطان می کارند که دهم تیرماه 1397 و گزارش این بار بالاجبار سرطان می کارند! که 21 آبان 1398 بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت و پرده از وقوع فاجعه در کشاورزی ساوه در قالب آبیاری مزارع با فاضلاب برداشت، - دوباره برداشت شن وماسه؛ دوباره نگرانی های زیست محیطی؛ دوباره ساوه ایسنا/مرکزی وقتی گزارش "اینجا سرطان می کارند" که دهم تیرماه 1397 و گزارش "این بار بالاجبار سرطان می کارند! " که 21 آبان 1398 بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت و پرده از وقوع فاجعه در کشاورزی ساوه در قالب آبیاری مزارع با فاضلاب برداشت، فکر می کردیم معضلات زیست محیطی در این نقطه زرخیز ایران صرفا به همین موضوع ختم می شد، اما باید گفت در ساوه هر دم از این باغ بری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 30 مهرماه 1401 بود که گزارشی با عنوان باز هم طمع انسان ها، طبیعت زخمی و نامه های بی ‎پاسخ!، روستاهای شرق ساوه نفس کم آورده اند بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت و پرده از یک معضل زیست محیطی دیگر برداشت.

در این گزارش اعتراض اهالی روستاهای سینک، خرم آباد، مجدآباد و سعدآباد در دهستان طرازناهید در حدود 35 کیلومتری بخش مرکزی ساوه مبنی بر برداشت شن و ماسه رودخانه ای توسط یک شرکت بهره بردار که موجب آلودگی هوا و انتشار گردوغبار ناشی از فعالیت این شرکت معدنی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوباره برداشت شن وماسه؛ دوباره نگرانی های زیست محیطی؛ دوباره ساوه

دوباره برداشت شن وماسه؛ دوباره نگرانی های زیست محیطی؛ دوباره ساوه