مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-26اجتماعي

توزیع 10 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس بشاگرد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از توزیع 10 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس بشاگرد بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، توزیع بعضا نامناسب و غیرعادلانه و سفارشی تجهیزات میان مدارس در هرمزگان، طی چند ماه اخیر روند مطلوب تری به خود گرفته و حالا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفته: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ده میلیارد ریال تجهیزات آموزشی وپرورشی در مدارس شهرستان بشاگرد توزیع شد.

 مهدی باوقار زعیمی افزود: این تجهیزات شامل رایانه، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، ویدئو پروژکتور، میز و نیمکت، تخته وایت برد، کولر پنجره ای و اسپلیت و آب سردکن است.

وی افزود: همچنین تجهیزات خوابگاهی مانند تختخواب، صندلی غذا خوری، میز غذاخوری، یخچال و تلویزیون و تجهیزات ورزشی شامل میز پینگ پنگ و میز فوتبال دستی بین مدارس شهرستان بشاگرد توزیع شد.

نوسازی و تجهیز مدارس از جمله دستگاههای مهم و کلیدی در هرمزگان است که روند توزیع اعتبارات و تجهیزات در آن می بایست زیر نظر و دقت هرچه بیشتری از سوی نهادهای نظارتی باشد تا مورد استفاده و بهره برداری های انتخاباتی قرار نگیرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس بشاگرد

توزیع 10 میلیارد ریال تجهیزات در مدارس بشاگرد