مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-07حوادث

دستگیری یک کارچاق کن در خوزستان


رییس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان با اعلام خبر دستگیری یک کارچاق کن، از مالباختگان خواست در صورت شکایت از این فرد، به دادگستری مراجعه کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان با اعلام خبر دستگیری یک کارچاق کن، از مالباختگان خواست در صورت شکایت از این فرد، به دادگستری مراجعه کنند.

حسن مرادی گفت: واحد عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، موفق به دستگیری فردی شده اند که با معرفی خود به عنوان قاضی، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از اصحاب پرونده می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: متهم، کارشناس سابق دادگستری بوده است و به علت تخلفات، پروانه کارشناسی وی لغو شده بود.

معاون قضایی دادگستری خوزستان ادامه داد: وی به اتهام کلاهبرداری، کارچاق کنی، جعل عنوان، غصب عنوان، جعل اسناد و اوراق قضایی و حمل و نگهداری شوکر و افشانه دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شد.

مرادی گفت: متهم با ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به نام قاضی دادگستری و با نام مستعار دکتر و سید اقدام به کلاهبرداری و فریب عموم می کرد و از آنجایی که دارای تحصیلات حقوقی و تجربه در سمت کارشناس سابق دادگستری بوده، مردم به وی اعتماد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک کارچاق کن در خوزستان

دستگیری یک کارچاق کن در خوزستان