مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-07اجتماعي

عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه رایگان است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: عضویت در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فردا(16 مهر) به مناسبت روز جهانی کودک رایگان است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: عضویت در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فردا(16 مهر) به مناسبت روز جهانی کودک رایگان است.

محمدخیاط زنجانی به مناسبت هفته ملی کودک( 15 تا 22 تیر)، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کودکان آینده سازان جامعه هستند، گفت: برای داشتن جامعه ای موفق باید کودکان را مورد توجه ویژه قرار دهیم که ایام هفته کودک فرصت خیلی خوبی برای توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان فردای جامعه است.

خیاط زنجانی هزینه کردن برای تربیت کودکان را سرمایه گذاری دانست و گفت: انتظار می رود برای تعلیم و تربیت صحیح کودکان و نوجوانان، خانواده ها در کنار نهادهای فرهنگی مثل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مساجد و دیگر مکان های تربیتی قرار گرفته و در جهت شناسایی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اشاره ای هم به رشد چشمگیر تعداد اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه رایگان است

عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه رایگان است