مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-04حوادث

دستگیری زورگیران اتوبان آزادگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: ساعت 12 شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت به شیوه زورگیری از دو مرد جوان در حاشیه اتوبان آزادگان محدوده «دولت آباد» شهرستان ری، - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیران اتوبان آزادگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: ساعت 12 شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت به شیوه زورگیری از دو مرد جوان در حاشیه اتوبان آزادگان محدوده دولت آباد شهرستان ری، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت و مأموران گشت و عملیات سریعاً به موقعیت جهت بررسی صحنه اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات میدانی مأموران نشان می داد، 2 مرد جوان در حال بازگشت از استادیوم آزادی در اتوبان آزادگان محدوده دولت آباد موتورسیکلت آن ها دچار خرابی شده و در کنار خیابان متوقف می شوند که در این حین دو سارق ناگهان از بین شمشاد های کنار اتوبان با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه به سمت آن ها حمله ور شده و با تهدید اقدام به سرقت 3 دستگاه تلفن همراه می کنند و از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی متذکر شد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس سریعاً آغاز شد و در کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه یکی از سارقان که از سارقان سابقه دار محدوده دولت آباد بود شناسایی شد و پس از انجام هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران اتوبان آزادگان

دستگیری زورگیران اتوبان آزادگان