مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-07اجتماعي

مشاهده بارنامه و صورت وضعیت صادره به صورت برخط


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: رانندگان حرفه ای وسایل نقلیه سنگین با نرم افزار کاربردی «استعلام» می توانند بارنامه ها و صورت وضعیت صادره خود را به صورت برخط مشاهده کنند.

- محمدعلی صلواتی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به کمک اپلیکیشن استعلام، رانندگان وسایل نقلیه سنگین می توانند پس از ورود با اطلاعات حرفه ای خود، ضمن بررسی پروفایل خود در سازمان راهداری، نسبت به استعلام وضعیت بارنامه ها و یا صورت وضعیت های صادر شده برای خود اقدام کنند.

وی افزود: رانندگان با وارد کردن شماره همراه و کدملی خود می توانند وارد این نرم افزار شوند و پروفایل شخصی خود که شامل اطلاعات کامل رانندگان از قبیل کدملی، شهرستان محل سکونت، شماره و وضعیت کارت هوشمند و گواهینامه و نیز نوع رانندگی باری یا مسافری را مشاهده کنند.

صلواتی با بیان اینکه در این نرم افزار تاریخ اعتبار کارت های هوشمند و سلامت رانندگان قابل مشاهده است، گفت: سوابق عملکردی رانندگان باری و مسافری از سال 1399 در نرم افزار استعلام بایگانی شده است، همچنین پیمایش و میزان سوخت رانندگان نیز ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده بارنامه و صورت وضعیت صادره به صورت برخط

مشاهده بارنامه و صورت وضعیت صادره به صورت برخط