مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-09سياسي

قاسمی دوباره به عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد


مجتبی قاسمی پس از گذشت سه ماه از انتخابش به عنوان سرپرست شهرداری اراک، امروز دوباره برای این سمت انتخاب شد.

- ایسنا/مرکزی مجتبی قاسمی پس از گذشت سه ماه از انتخابش به عنوان سرپرست شهرداری اراک، امروز دوباره برای این سمت انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 17 مهرماه، شورای شهر اراک با 11 رای موافق، مجتبی قاسمی را برای سه ماه دیگر، در سمت سرپرست شهرداری اراک ابقا کرد.

براساس این گزارش، سرپرست شهرداری اراک در صحن رسمی شورا اقدام به ارائه گزارشی از وضعیت مدیریت شهری کرد و گفت: خاکبرداری کل پروژه میدان امام خمینی(ره) اراک به پایان رسیده و نمای دیواره سمت غرب در حال انجام است که تلاش می کنیم طی 10 روز آینده اتمام یابد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پایه های روشنایی و فضای سبز نیز در جریان است و در تمامی جبهه ها کار با سرعت در حال انجام است، گفت: 12 کیلومتر جدول گذاری باقی مانده است که به زودی انجام می شود و حداکثر قبل از هفته دوم آبانماه ترافیک را وارد پروژه خواهیم کرد.

قاسمی در خصوص پروژه گردشگری نورالشهدا بیان کرد: اراضی دره از راه و شهرسازی دریافت شده، اما بخشی از این اراضی به تصرف بیمارستان امام خمینی(ره) درآمده بود که پس از مذاکرات لازم مجموعه مدیریتی بیمارستان را متقاعد به آزادسازی اراضی کردیم که این امر قدری زمان بر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی دوباره به عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد

قاسمی دوباره به عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد