مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-01سياسي

تقویت روحیه کتابخوانی کارویژه کانون پرورش فکری است


رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان کار اصلی و ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقویت روحیه کتابخوانی است، گفت: از 18 تیرماه سه میلیون کتاب در سراسر کشور بین کودکان و نوجوانان توزیع شد که سهم استان گیلان 13 هزار جلد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید جلیل میرعظیمی رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ظهر امروز به مناسبت هفته جهانی کودک در جمع اصحاب رسانه با تأکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها سازمان کودک محور است، اظهار کرد: مفتخریم که  نقش ارزشمند و خواستگاه ارزنده کانون پرورش فکری با  بیش از 50 دهه تلاش فرهنگی، هنری و ادبی برای آینده سازان ایران اسلامی که باهدف شناسایی و استعداد یابی کودکان و نوجوان رسالتی خطیر و عظیم را برعهده دارد .

میرعظیمی با اشاره بر سابقه درخشان کانون پرورش فکری استان گیلان گفت: از سال 1344 مرکز کانون پرورش فکری در شهر لشت نشا کار خود را آغاز کرد و توانست با 31 مرکز فرهنگی ثابت، چهار مرکز پستی، سه مرکز سیار و یک مرکز سیار شهری فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی خود را تعمیم دهد.

وی با اشاره به برنامه های استانی در روز جهانی کودک افزود: اجرای 250 برنامه از جمله اعزام کاروان پیک امید سفیران قصه گوی کانون به روستاها و مناطق کم برخوردار در هفته ملی کودک از 16 مهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه کتابخوانی کارویژه کانون پرورش فکری است

تقویت روحیه کتابخوانی کارویژه کانون پرورش فکری است