مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-15بين الملل

موج جدید حملات اشغالگران علیه شمال و جنوب غزه+ فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از شمال تا جنوب نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار می دهند، - موج جدید حملات اشغالگران علیه شمال و جنوب غزه+ فیلم و عکس تداوم حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمال و جنوب نوار غزه و افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در جریان عملیات طوفان الاقصی از جدیدترین تحولات فلسطین به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از شمال تا جنوب نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار می دهند، ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

  به صدا در آمدن آژیر های خطر در شهرک های مجاور غزه رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر های خطر در شهرک ناحل عوز و شهرک های مجاور نوار غزه خبر دادند.

    تصاویر ماهواره ای از غزه قبل و بعد از قطع برقتصاویر ماهواره ای نشان می دهد که بعد از قطع برق نوار غزه از سوی رژیم صهیونیست، این منطقه کاملا در خاموشی بوده است و گوشه ای دیگر از ظلم و جنایت اشغالگران را نشان می دهد که آب و برق و سوخت غزه را کاملا قطع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید حملات اشغالگران علیه شمال و جنوب غزه+ فیلم و عکس

موج جدید حملات اشغالگران علیه شمال و جنوب غزه+ فیلم و عکس