مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-01اقتصادي

کمربند حفاظتی یزد قبل از بارندگی پاییزه تقویت می شود


تا قبل از بارندگی های فصل پاییز، طرح تقویت کمربند حفاظتی شهر یزد و سیل بندها را تکمیل خواهیم کرد.

- حمیدرضا رحیمدل، معاون خدمات شهری شهرداری یزد در خصوص کمربند حفاظتی این شهر میراث جهانی به خبرنگار فارس اظهار کرد: عملیات عمرانی طرح های مصوبی که بودجه اجرایی تقویت کمربند حفاظتی شهر یزد و سیل بند ها تصویب شده، همگی با تمام ظرفیت در حال انجام است.

وی با بیان این که در نشست مدیریت بحران شهرداری یزد در خصوص دفع آبهای سطحی در مناطق پنجگانه شهر بحث و با مشاورین فنی تبادل نظر انجام شده است، افزود: با توجه به اقدامات انجام شده، یزد با کمترین مشکل آبگرفتگی مواجه می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد، گفت: بنا داریم تا قبل از بارندگی های فصل پاییز، طرح های باقیمانده را تکمیل کنیم تا آب های ناشی از بارندگی و روان آب ها را کنترل و به سمت رودخانه مرکزی شهر هدایت کنیم.

رحیمدل همچنین به اهمیت وجود سیل بند ها در مواقع بارندگی اشاره و تصریح کرد: هدایت آب های سطحی به پشت سیلاب ها، موجب می شود تا خطر ورود سیلاب احتمالی به شهر، شهروندان را تهدید ننماید.

وی در پایان خطاب به شهروندان تأکید کرد: در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر اطراف سیل بند های ایجاد شده خودداری نمایند، زیرا این موضوع خطر انحراف احتمالی مسیر سیل را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند حفاظتی یزد قبل از بارندگی پاییزه تقویت می شود

کمربند حفاظتی یزد قبل از بارندگی پاییزه تقویت می شود