مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-28اقتصادي

افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر در نیمه نخست امسال


در نیمه اول امسال بیش از 601 هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل ریلی منطقه شمال2 جابجا شده اند که شاهد رشد 22 درصدی در این زمینه هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راه آهن شمال2 گفت: در نیمه اول امسال بیش از 601 هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل ریلی منطقه شمال2 جابجا شده اند که شاهد رشد 22 درصدی در این زمینه هستیم.

غلامحسین ولدی امروز، 6 مهر در گفت وگو با خبرنگاران، از افزایش جابجایی بار و مسافر در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در نیمه اول امسال بیش از 601 هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل ریلی منطقه شمال2 جابجا شده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 490 هزار نفر بوده است و شاهد رشد 22 درصدی در این زمینه هستیم.

مدیرکل راه آهن شمال2 با بیان اینکه افزایش جابجایی مسافر نشان دهنده گرایش مردم به انتخاب قطار برای سفرهایشان است افزود: بی شک هدف همه همکاران بنده در این اداره کل، بهبود و توسعه خدمات و به تبع آن افزایش رضایتمندی مسافرینی است که سفر با قطار را اولویت خود قرار می دهند.

وی در ادامه با اشاره به زمان تاخیر قطارها در اداره کل راه آهن شمال2 تصریح کرد: خوشبختانه با نظارت مستمر بر قطارهایی که در محدوده جغرافیایی این اداره کل تردد کرده اند، میانگین زمان تاخیر قطارهای مسافری در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 30 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر در نیمه نخست امسال

افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر در نیمه نخست امسال