مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-08سياسي

به صدا درآمدن زنگ نابودی رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی


رییس مرکز اسلامی گلستان، طوفان الاقصی را رویداد بسیار مهم تاریخی در جهان دانست و گفت: وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد اسراییل از خانه عنکبوت هم سست تر است.

- به صدا درآمدن زنگ نابودی رژیم صهیونیستی با "طوفان الاقصی" ایسنا/گلستان رییس مرکز اسلامی گلستان، "طوفان الاقصی" را رویداد بسیار مهم تاریخی در جهان دانست و گفت: وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد "اسراییل" از خانه عنکبوت هم سست تر است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر نورعلی دیلم، ظهر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و حمله گسترده جبهه مقاومت برای بازپس گیری سرزمین های اشغالی از دست رژیم منحوس صهیونیست و کودک کش اسراییل، اظهار کرد: این عملیات قطعاً روند فروپاشی این رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع می دهد و نویدبخش نابودی قریب الوقوع این رژیم غاصب خواهد بود.

وی با اشاره به صدور پیام مشترک مرکز اسلامی گلستان، شورای فرهنگی اجتماعی اهل سنت، ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مدرسین مدارس علوم دینی اهل سنت استان گلستان پس از تحقق عملیات تاریخی طوفان الاقصی ، ادامه داد: حرکت جهان اسلام به سوی وحدت بوده و همه کشورها باید در زمینه مسائل مرتبط با مسلمین احساس مسئولیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صدا درآمدن زنگ نابودی رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی

به صدا درآمدن زنگ نابودی رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی