مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:112023-10-07سياسي

راه اندازی «دستیار مردمی» در فرمانداری های استان مرکزی در آینده ای نزدیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست با دهیاران استان مرکزی اظهار کرد:   روستاها به دلیل ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی که دارند می تواند در شکوفایی کشور نقش به سزایی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با علم به اهمیت و جایگاه روستاها نگاه ویژه ای به روستاها دارد، که اقدامات ارزشمندی را نیز در این راستا انجام داده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه نقش روستاها در توسعه اقتصادی و احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی غیرقابل انکار است، بیان داشت: تلاش در راستای توسعه روستاها به منظور جلوگیری از مهاجرت و ایفای نقش روستاها در بالندگی کشور امری است که در دولت مدنظر قرار گرفته است.

مخلص الائمه با بیان اینکه در بخش عمرانی در یک سال گذشته برابر با 6 سال اعتبار جذب شده است، گفت:  34 هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی در یک سال اخیر وارد استان شده که باید دهیاران در جذب و هزینه کرد این اعتبارات بکوشند.

وی همچنین بر لزوم مشارکت جدی روستاییان در انتخابات تاکید و اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در امر مراقبت در انتخابات تلاش کنند و از جانبداری به شدت پرهیز کنند.

مخلص الائمه افزود: به زودی دستیار مردمی در فرمانداری های استان با هدف رفع مشکلات مردمی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «دستیار مردمی» در فرمانداری های استان مرکزی در آینده ای نزدیک

راه اندازی «دستیار مردمی» در فرمانداری های استان مرکزی در آینده ای نزدیک