مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-25فرهنگي

فراخوان تشکیل پرونده اولین گروه هنرمندان متقاضی مسکن در شهر جدید پرند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: در خرداد ماه سال جاری با دستور ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و با پیگیری های انجام شده امکان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در طرح نهضت .

- مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: با هدف حمایت از تأمین مسکن هنرمندان در مرحله اول، مقدمات اختصاص مسکن در شهر پرند، برای 570 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر واجد شرایط دریافت مسکن هنرمندان که دارای فرزند هستند، فراهم شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: در خرداد ماه سال جاری با دستور ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و با پیگیری های انجام شده امکان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در طرح نهضت ملی مسکن طی توافق صندوق با وزارت راه و شهرسازی فراهم شد و براساس فراخوان و اطلاع رسانی های انجام شده قریب به 8 هزار نفر از اعضای تحت پوشش صندوق هنر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

5 هزار نفر از افراد واجد شرایط در سراسر کشور شناخته شدند که از این تعداد بیش از هزار و 700 نفر را هنرمندان ساکن استان تهران تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تشکیل پرونده اولین گروه هنرمندان متقاضی مسکن در شهر جدید پرند

فراخوان تشکیل پرونده اولین گروه هنرمندان متقاضی مسکن در شهر جدید پرند