مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-29بين الملل

آغاز نشست «چارچوب مسکو» درباره افغانستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نشست «چارچوب مسکو» درباره افغانستان هم اکنون در شهر «کازان» (Kazan) آغاز شد.

- پنجمین نشست چارچوب مسکو درباره افغانستان در شهر کازان واقع در روسیه آغاز شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نشست چارچوب مسکو درباره افغانستان هم اکنون در شهر کازان (Kazan) آغاز شد.

قرار است موضوعات مرتبط دولت موقت طالبان در افغانستان و برخی مسائل در روابط میان کابل با همسایگان این کشور در پنجمین نشست مذکور مورد بررسی قرار گیرد.

ضمیر کابلوف ، فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه در امور افغانستان، پیشتر در گفتگو با رسانه ارتی وی ای تصریح کرد که انتظار نمی رود که نام گروه طالبان از فهرست تروریستی دولت روسیه حذف شود.

کابلوف با اشاره به اینکه نشست فرمت مسکو، یک گفتگوی سیاسی است، همچنین افزود که در مورد حذف نام طالبان از فهرست گروه های تروریستی و ممنوعه در روسیه، هیچ بحثی صورت نگرفته است.

در همین حال، ضمیر کابلوف در پاسخ به این پرسش که آیا روسیه آماده است طالبان را به رسمیت بشناسد یا خیر، گفت: روسیه ممکن است طالبان را در آینده به رسمیت بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست «چارچوب مسکو» درباره افغانستان

آغاز نشست «چارچوب مسکو» درباره افغانستان