مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-07سياسي

نامه قدردانی از رییس جمهور برای بازگرداندن 3506 لوح هخامنشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سخنگوی دولت میهمان دانشگاه اصفهان بود و ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های نمایندگان تشکلات دانشجویی استان، - بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، در حاشیه دیدار تشکل های دانشجویی با بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نامه ی قدردانی از ریاست جمهوری را به وی ارائه داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سخنگوی دولت میهمان دانشگاه اصفهان بود و ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های نمایندگان تشکلات دانشجویی استان، توضیحاتی در پاسخ به سوالات نظرات آن ها ارائه داد.

  بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در این جلسه علاوه بر بیان انتقاداتی پیرامون مسائل دانشجویی و ارائه ی پیشنهاد نامه ای جهت تشکر از ریاست جمهوری، بابت بازگرداندن 3506 اثر باستانی به کشور در سفر به نیویورک، را تحویل سخنگوی دولت داد.

 در متن نامه آمده است:  حجت الاسلام والمسلمین رییسیریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ باتوجه به این که خبر بازگشت ارزشمند 3506 لوح باستانی لابه لای اخبار حضور درخشان تیم ریاست جمهوری در سازمان ملل به حاشیه رفت بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان، به عنوان دانشگاهی که بار مرجعیت علمی موزه داری در کشور را به دوش می کشد و همچنین مروج علوم مرتبط با میراث باستانی و فرهنگی کشور است، تلاش شما و همچنین وزارتخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه قدردانی از رییس جمهور برای بازگرداندن 3506 لوح هخامنشی

نامه قدردانی از رییس جمهور برای بازگرداندن 3506 لوح هخامنشی