مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-19حوادث

سوخت قاچاق زیر بار هندوانه در خراسان جنوبی


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف 62 دستگاه موتورسیکلت متخلف در طبس، دستگیری شکارچیان غیرمجاز فردوس، توقیف کامیون با بیش از 81 کیلو تریاک وسوخت قاچاق زیر بار هندوانه قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف 62 دستگاه موتورسیکلت متخلف در طبس، دستگیری شکارچیان غیرمجاز فردوس، توقیف کامیون با بیش از 81 کیلو تریاک وسوخت قاچاق زیر بار هندوانه قرار می گیرید.

توقیف 62 دستگاه موتورسیکلت متخلف در طبس   سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس اظهارداشت: در پی گزارشات و مطالبات مردمی مبنی بر نارضایتی شهروندان از تردد موتورسیکلت سواران متخلف و هنجارشکن ودر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، به منظور برخورد با ایجاد مزاحمت و حرکات نمایشی موتورسیکلت سواران متخلف این طرح در سطح شهرستان طبس به مدت یک هفته اجرایی شد.

  وی افزود : این طرح با حضور تیم های گشت پلیس از ابتدای هفته عملیاتی شد که با انجام اقدامات فنی، 62 دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، متوقف و روانه پارگینگ شد که متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت قاچاق زیر بار هندوانه در خراسان جنوبی

سوخت قاچاق زیر بار هندوانه در خراسان جنوبی