مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:552023-09-27حوادث

شرور سابقه دار عامل ضرب و جرح سرباز وظیفه بود+ جزییات


معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرور سابقه داری خبر داد که با سلاح سرد موجب ضرب و جرح یکی از سربازان وظیفه پلیس شده بود.

- سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری شرورسابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران خبر داد.

سرگرد زیدی با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران افزود: شرور دستگیر شده که با سلاح سرد موجب ضرب و جرح یکی از سربازان وظیفه پایگاه این پلیس شده و با نزاع و درگیری و عربده کشی موجب رعب و وحشت در بین مردم شده بود در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در محدوده خیابان خیام دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دستگیری این شرور سابقه دار باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس گردید گفت: شرور دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تأکید کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

پایان پیام/      


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور سابقه دار عامل ضرب و جرح سرباز وظیفه بود+ جزییات

شرور سابقه دار عامل ضرب و جرح سرباز وظیفه بود+ جزییات