مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-26اقتصادي

طرح آبرسانی از سرانی در خراسان شمالی وارد مرحله اجرایی شد


مدیر پروژه مطالعاتی طرح انتقال آب زیرزمینی از منطقه سرانی در خراسان شمالی گفت: طرح آبرسانی از سرانی به عنوان بزرگترین طرح انتقال آب در بخش آب زیرزمینی کشور وارد مرحله اجرایی می شود.

- فاطمه بداغ ‎آبادی، مدیر پروژه مطالعاتی طرح انتقال آب زیرزمینی از منطقه سرانی در خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: این طرح با هدف تامین آب شرب شهرهای بزرگ استان با دریافت مصوبه اجرایی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، به عنوان بزرگترین طرح انتقال آب در بخش آب زیرزمینی کشور وارد مرحله اجرایی می شود.

وی گفت: این طرح به لحاظ حجم تخصیص منابع آب زیرزمینی نیز در کشور بی نظیر است و بیشترین حجم تخصیص منابع آب زیرزمینی را برای تامین آب شرب دارد.

مدیر پروژه مطالعاتی طرح انتقال آب زیرزمینی از منطقه سرانی در خراسان شمالی افزود: با اجرای این طرح سالانه 40 میلیون متر مکعب آب با کیفیت از منابع آب زیرزمینی برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای مسیر انتقال، منتقل می شود.

وی بیان کرد: بررسی اولیه این طرح از سال 1392 توسط دفتر فنی شرکت آب منطقه ای در قالب انعقاد قرارداد یک طرح پژوهشی توسط دانشگاه آغاز و سپس مطالعات آن توسط سه شرکت مهندسین مشاور متفاوت صورت گرفته و با تکمیل مطالعات و حفاری چاه های مطالعاتی در منطقه طی سنوات اخیر، شرکت آب منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی از سرانی در خراسان شمالی وارد مرحله اجرایی شد

طرح آبرسانی از سرانی در خراسان شمالی وارد مرحله اجرایی شد