مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-17اقتصادي

698 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی اردبیل انجام شد


مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به انجام 698 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی استان در 6 ماهه نخست سال جاری افزود: انجام 272 مورد بازرسی از تجهیزات و زمین های بازی تحت مدیریت شهرداری های استان نیز از جمله اقدامات بوده است.

- حسنعلی حسین پور 25مهر در جمع خبرنگاران گفت: امسال تعداد 29 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف در استان اردبیل صادر و 21 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

وی اظهار کرد: این پروانه ها در زمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلزشناسی، بسته بندی، سلولزی و شیمیایی صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: با صدور و تمدید تعداد 50 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان اردبیل، نیمی از برنامه عملیاتی تعیین شده برای اداره کل استاندارد استان در سال جاری محقق شده است.

وی زمان اعتبار تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد را سه ساله اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد ثبت شده در روی کالاها به شماره پیامک 10001517 از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به اداره کل استاندارد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

698 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی اردبیل انجام شد

698 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی اردبیل انجام شد