مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-10سياسي

آیت الله خاتمی: خیزش فلسطینی ها بخشی از پیام انقلاب اسلامی است


عضو مجلس خبرگان رهبری، خیزش امروز فلسطینی ها بخشی از پیام انقلاب اسلامی به جهانیان است، گفت: مقاومت فلسطینیان از برکات نظام اسلامی است و آرمان نظام اسلامی هم حمایت از مظلوم در برابر ظالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید احمد خاتمی امروز در اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از عملیات طوفان الاقصی و پیروزی های جبهه مقاومت که در مدرسه فیضیه، خاستگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه حوزه علمیه تا آزادی کامل قدس و تشکیل دولت مردمی فلسطین در کنار فلسطین ایستاده است، اظهار کرد: قرآن کریم جامعه اسلامی را یکپارچه می داند و ما با تکیه به این آموزه قرآنی در کنار دیگر مسلمانان به ویژه مظلومان هستیم.

وی عملیات طوفان الاقصی را یک حمله بی نظیر از سوی جبهه مقاومت علیه اشغالگران خواند و گفت: بیش از 70 سال است که رژیم صهیونیستی درحال شکنجه و اشغال گری است و این ظلم ها روزی به پایان خواهد رسید.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه قدس شریف پاره تن اسلام است، گفت: همانطور که رهبری تاکید داشته اند، نابودی رژیم صهونیستی دور نخواهد بود.

*مقامت فلسطین طومار رژیم صهیونیستی را درهم خواهد پیچید وی با بیان اینکه مقاومت فلسطینی ها طومار رژیم صهیونیستی را درهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: خیزش فلسطینی ها بخشی از پیام انقلاب اسلامی است

آیت الله خاتمی: خیزش فلسطینی ها بخشی از پیام انقلاب اسلامی است