مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-29سياسي

تجربه 60 سال منبر شیخ حسین انصاریان + فیلم


حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان با اشاره به 60 سال تجربه منبر خود گفت: من اگر گنهکاران را ببینم مشت به روی آنها بلند نمی کنم، چماق به سر آنها نمی زنم، - تنها با یک دنیا محبت راه حق و باطل را به آنها نشان می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان - استاد اخلاق و حوزه - در سخنانی که در مهدیه سیرجان داشت به تجربه 60 سال خود در منبرها اشاره کرد و گفت: برادران و خواهرانم به گناهکاران شهر، بچه ها، دامادها و عروس های گنهکار خودتان محبت و مشکل شان را حل و گره از کارشان باز کنید.

او ادامه داد: این افراد 90درصدشان با خدا آشتی می کنند و به دامان حق بازمی گردند زیرا آنها انسان هایی هستند قلب و آدمیت دارند، به گفته قرآن فقط پرده بر روی قلب شان افتاده که حقایق را نمی بینند.

انصاریان خاطرنشان کرد: اگر شما هنر کنید این پرده را کنار بزنید برمی گردند، البته با تلخی برنمی گردند، تلخی از زمان حضرت آدم(ع) جواب نداده در حالی که محبت، مهربانی و عشق جواب داده است.

او یادآور شد: گناهکاران را از خود طرد نکنید.

من اگر این افراد را ببینم بر روی آنها مشت و چماق بلند نمی کنم، خلاف و ناسزا به آنها نمی گویم بلکه با یک دنیا محبت به آنها راه حق و باطل را نشان می دهم و بیان می کنم اگر دلتان می خواهد حق را قبول کنید و اگر هم نمی خواهید به سلامت؛ اما بی تفاوت هم نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه 60 سال منبر شیخ حسین انصاریان + فیلم

تجربه 60 سال منبر شیخ حسین انصاریان + فیلم