مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-15حوادث

چشمانی که تنها نماندند


تنها به دلیل نابینایی پس از تولد در بیمارستان رها و تحویل بهزیستی شد، اما این تنهایی مدت زیادی طول نکشید و او صاحب پدر و مادری شد که از دوست داشتن و همراه بودن چیزی برایش کم نگذاشته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی تنها به دلیل نابینایی پس از تولد در بیمارستان رها و تحویل بهزیستی شد، اما این تنهایی مدت زیادی طول نکشید و او صاحب پدر و مادری شد که از دوست داشتن و همراه بودن چیزی برایش کم نگذاشته اند.

اگرچه اکثر ما فکر می کنیم نابینایی یعنی محرومیت و نرسیدن به چیزهایی که آرزویش را داریم اما گاهی این چرخه می تواند برعکس تصورات ما بچرخد و شاهدی بر این ادعا شگفتی هایی است که توسط افراد دارای معلولیت رقم می خورد.

در این بین نقش خانواده که نقشی تعیین کننده در بهورزی نابینایان یا هر فردی که با نوع خاصی از معلولیت دست و پنجه نرم می کند انکارنشدنی است.

داستان این گفت وگو جریانی برخلاف تصورات عادی ماست، ماجرای کودکان خانواده هایی است که به دلیل معلولیت فرزندان خود را رها می کنند و از سوی دیگر خانواده هایی که سرپرستی کودکان نیازمند درمان را که با مشکلاتی همچون نابینایی ناشنوایی و HIV مثبت مواجه اند، قبول می کنند.

سعید زندی با همراهی همسرش و با وجود اینکه مشکلی برای بچه دار شدن ندارند 3 کودک را به فرزندخواندگی قبول کرده است، اولین فرزند آن ها پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمانی که تنها نماندند

چشمانی که تنها نماندند