مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-26سياسي

کتابی که در هفته دفاع مقدس باید خواند


در کتاب پدیدارشناسی بسیجی شهید بیان می شود که رزمنده شهید، انسان ویژه انقلاب ایران است که از زمان حال بسی فراتر می رود و آینده کشور را زیر مهمیز تعیین کنندگی خود می گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، در ایام مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، دانستن و علم داشتن به آن واقعه ای که روز یا روزهایی را به خود اختصاص داده است، موجب می شود، درک و فهم بهتری از زمان و بستری که در آن هستیم، داشته باشیم.

خواندن کتب مربوط به ایام و مناسبات، یکی از این راه ها است.

اکنون در هفته گرامی دفاع مقدس هستیم و یاد و خاطره کسانی را زنده می کنیم که به مدت 8 سال، در بدترین شرایط و دوران از تمامیت ارضی این کشور و کیان اسلام انقلابی دفاع کردند.

از خودگذشتگی و ایثار در راه یک هدف والا که اگر اندکی تسامح به خرج دهیم، در ادبیات دینی شهادت نام دارد، از آن مفاهیم و ارزش هایی بود که در بستر انقلاب اسلامی احیاء شد و بازتعریف آن در محیط جنگ رنگ و بوی دیگری به حیات انسان ها بخشید.

شهادت، الگوی مدل خاصی از زیستن نام می گرفت که انتهای آن بذل جان در راه و هدفی ارزشمند است.

پس از اینکه در آذر 58، نیروی مقاومت مردمی با عنوان بسیج تأسیس شد، کسی گمان نمی برد که این نیرو روزی در جبهه های جنوب به عنوان عنصر مؤثر نقش آفرینی می کند و معادلات قدرت های جهانی را بر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که در هفته دفاع مقدس باید خواند

کتابی که در هفته دفاع مقدس باید خواند