مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 05:252023-10-12ورزشي

ضرورت هم کاری دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به معلولان


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل رفع مشکلات معلولان و مناسب سازی معابر برای امکان استفاده آن ها را از جمله ضرورت های قانونی دانست و بر هم فکری و هم کاری دستگاه های اجرایی در راستای خدمت رسانی به این قشر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضوان باقلاچی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان که با محوریت بررسی و حل مشکلات معلولان برگزار شد، اظهار کرد: برخی از معلولان در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی جزو نخبگان استان هستند و همواره مایه فخر و مباهات شده اند.

وی افزود: بر اساس قانون، رفع مشکلات معلولان و مناسب سازی معابر برای امکان استفاده آن ها، از جمله ضرورت ها بوده و دستگاه های اجرایی باید در راستای خدمت رسانی به این قشر، با یکدیگر هم فکری و هم کاری داشته باشند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به ضرورت توجه به رعایت حقوق شهروندی معلولان، ادامه داد: پیگیری و حل مشکلات معلولان نمونه بارز جهاد بوده و باید برنامه های جدید برای گره گشایی از مشکلات معلولان و حمایت از این قشر ارائه شود.

اهمیت فرهنگ سازی حقوق معلولان در جامعه عظیم قهرمانی، مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از 10درصد جامعه را معلولان و 11درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم کاری دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به معلولان

ضرورت هم کاری دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به معلولان