مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-04سياسي

رونمایی از مستند »نوکر قدیمی» در اختتامیه اجلاس بین المللی پیرغلامان


از مستند پیرغلامان با عنوان «نوکر قدیمی» همزمان روز پنجشنبه در اختتامیه این اجلاس و از رسانه ها و شبکه های مستند و باران و فضای مجازی کشور رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در گیلان با حضور ستایشگران مکتب امام حسین (ع) از روز گذشته در سالن همایش های زیباکنار رشت آغاز شد.

قرار است در اختتامیه این اجلاسیه از مستند جامع پیرغلامان استان گیلان نیز رونمایی شود.

این اثر که به تهیه کنندگی و کارگردانی، محمد حسین احمدی؛ یکی از مداحان جوان گیلان تهیه شده با عنوان مستند نوکر قدیمی رونمایی خواهد شد.

احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تلاش تیمش در تهیه این مستند که مربوط به 14 پیرغلام حسینی در استان گیلان است، اظهار کرد: به زعم مداحی خودم و عشق و علاقه ای که از کودکی به سیدالشهدا داشتم و دیدن زندگی پدر بزرگم که از شاعران و پیرغلامان امام حسین (ع) بود تصمیم به این کار گرفتم.

  دست خطی از اشعار پدربزرگ آقای احمدی   وی با اشاره به بخش های مختلف این مستند گفت: این مستند درباره زندگی پیرغلامان حسینی (ع) در چند بخش  زندگی شخصی ، معرفی آنان و آثار و نمونه های مداحی این بزروگواران است و در بخش دوم معرفی بقاع متبرکه ای که پیرغلام ها در آنجا مداحی کردند؛ مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند »نوکر قدیمی» در اختتامیه اجلاس بین المللی پیرغلامان

رونمایی از مستند »نوکر قدیمی» در اختتامیه اجلاس بین المللی پیرغلامان