مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-09سياسي

پیروزی مجاهدین اسلام تاریخی است


پیروزی مقاومت و مجاهدان اسلام، یک حرکت عظیم تاریخی و در مسیر پیروزی بزرگ است.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: پیروزی مقاومت و مجاهدان اسلام، یک حرکت عظیم تاریخی و در مسیر پیروزی بزرگ است.

شیخ یوسف جمالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس و رییس شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب کشور در پی پیروزی مجاهدین اسلام در سرزمین اشغالی فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

در این پیام آمده است: پیروزی های تاریخی مجاهدین اسلام در سرزمین های اشغالی فلسطین بار دیگر سست بودن پایه های ظلم و جور را نشان داد؛ دیری نیست که امت اسلام و تمام مظلومین جهان به شادی و خوشحالی بپردازند و نصرت الله را ببینند.

فارغ از اینکه دنیای کفر که با همدیگر اتحاد دارد و درصدد چنگ انداختن بر سرمایه های مادی و معنوی جهانیان است تا بتواند با اسلحه های های پیشرفته خود مردم فلسطین و علی الخصوص غزه را به خاک خون بکشد یا نه اما ثابت شد که اگر اسباب نصر فراهم شود الله متعال نصرت خود را نصیب مومنین کرده و به وعده خود عمل می کند { ٱلَّذِینَ أُخۡرِجُوا۟ مِن دِیَـٰرِهِم بِغَیۡرِ حَقٍّ إِلَّاۤ أَن یَقُولُوا۟ رَبُّنَا ٱللَّهُۗ وَلَوۡلَا دَفۡعُ ٱللَّهِ ٱلنَّاسَ بَعۡضَهُم بِبَعۡضࣲ لَّهُدِّمَتۡ صَوَ ٰ⁠مِعُ وَبِیَعࣱ وَصَلَوَ ٰ⁠تࣱ وَمَسَـٰجِدُ یُذۡکَرُ فِیهَا ٱسۡم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مجاهدین اسلام تاریخی است

پیروزی مجاهدین اسلام تاریخی است