مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-10سياسي

همایش یاران وقف در قرچک برگزار شد


به مناسبت هفته وقف، همایش یاران وقف در امام زاده بی بی زبیده قرچک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، به مناسبت هفته وقف، همایش یاران وقف به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا شامگاه دوشنبه در امام زاده بی بی زبیده قرچک با حضور جمعی از مسؤولان و مدیران بقاع متبرکه برگزار شد.

مجید محمودی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا اظهار کرد: هفته وقف در ایام ولادت پیامبر اسلام برگزار می شود و وقف در دین مبین اسلام نشات گرفته است، وقف تنها در دین اسلام است و در سایر ادیان وجود ندارد در قانون وقف رفع مشکلات مردم به دست مردم حل و فصل می شود.

وی گفت: با گذشت از مال دنیوی خود معامله کنیم با خدا، اگر در این دنیا هم نباشیم  اقدامی که انجام دادیم جاری باشد، دو چیز بعد از فوت انسان همیشه جاری و ساری است، یکی وقفی که انجام دادیم و در راه خیر هزینه کردیم ماننده رودخانه ای خروشان جاری است و دیگری تربیت فرزندان صالح که بعد از فوت انسان اعمال خوبی که مانند شهدا انجام می دهند و در راه اعتلای نظام و انقلاب جان خود را تقدیم می کنم این اقدام  آنها جاری است.

محمودی افزود: خیرین و صالحین که از مادیات خود گذاشتند و در راه رضای خدای قدم گذاشتند اقدام آنها جای تقدیر دارد، موقوفات زیادی در دشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش یاران وقف در قرچک برگزار شد

همایش یاران وقف در قرچک برگزار شد