مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-17فرهنگي

هنوز در لوکیشن «هزاردستان» سریال می سازیم!/ کارهای شبکه نمایش خانگی تلخ اند


بهروز مفید از تهیه کنندگان قدیمی تلویزیون که این روزها در حال ساخت سریال «مهیار عیار» ـ سریالی تاریخی در دوره صفویه ـ است، درباره افزایش ساخت سریال های تاریخی و شباهت آنها به هم می گوید: - بهروز مفید از تهیه کنندگان قدیمی تلویزیون که این روزها در حال ساخت سریال مهیار عیار ـ سریالی تاریخی در دوره صفویه ـ است، درباره افزایش ساخت سریال های تاریخی و شباهت آنها به هم می گوید: با توجه به محدودیت های فضاسازی و بودجه ها که عمدتا اغلب کارها در شهرک غزالی ساخته می شوند، فضاهای سریالها به هم نزدیک شده اند.

هنوز در فضای سنتی دهه 70 هستیم و در همان جایی که هزار دستان تصویربرداری شده، پس از دهه ها همان جا تصویربرداری می کنیم و معنی آن این است که از فضای روز فاصله خیلی زیادی داریم.

بهروز مفید ـ تهیه کننده مهیار عیار ـ در گفت و گویی با ایسنا، درباره ساخت سریال جدیدش و اینکه چه روایتی تاریخی دارد که آن را از سایر سریال های تاریخی جدا می کند؟ توضیح داد: سریال مهیار عیار بر اساس طرح اولیه آن داستان راهزنی است که بر اثر اتفاقاتی توسط یک جوانمرد وساطت می شود و در او تحول ایجاد می شود و راه زندگی اش تغییر می کند و در ادامه داستان هر بار اتفاقاتی با توجه به ویژگی های فردی این شخصیت که مهیار عیار نام دارد، صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز در لوکیشن «هزاردستان» سریال می سازیم!/ کارهای شبکه نمایش خانگی تلخ اند

هنوز در لوکیشن «هزاردستان» سریال می سازیم!/ کارهای شبکه نمایش خانگی تلخ اند