مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-05سياسي

پشتوانه هر ارتباطی باید نگاه توحیدی باشد


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه رمز موفقیت در همه حوزه های نگاه توحیدی است، گفت: اینکه با کشورهای دیگر مراوده داشته باشیم خوب است اما باید پشتوانه هر ارتباطی نگاه توحید و اعتقاد به قدرت مطلقه خداوند باشد.

- ایسنا/مازندران رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه رمز موفقیت در همه حوزه های نگاه توحیدی است، گفت: اینکه با کشورهای دیگر مراوده داشته باشیم خوب است اما باید پشتوانه هر ارتباطی نگاه توحید و اعتقاد به قدرت مطلقه خداوند باشد.

حجت الاسلام صادق لاریجانی امروز 13 مهر در نخستین همایش ملی بابل شهر دارالمومنین با تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: افتخارات بیان شده در خصوص شهرستان بابل در جنبه های مختلف گوشه ای از ظرفیت ارزنده این شهرستان است اما آنچه این شهر را شاخص کرده وجود علما برجسته بوده که در ارتقاء بعد معنوی این شهرستان تاثیر بسزایی داشتند.

وی یکی از محورهای مهم اهمیت شهرستان بابل را نقش آفرینی مردم آن در آغاز شکل گیری انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: مولفه های مهمی در ایجاد تمدن، سابقه تاریخی، اقتصادی و فرهنگی یک کشور، استان و شهر تاثیر دارد اما مهم ترین مولفه شکل گیری سبقه یک منطقه امر شرعی، دینی و قرآنی یعنی تفقه در دین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه هر ارتباطی باید نگاه توحیدی باشد

پشتوانه هر ارتباطی باید نگاه توحیدی باشد