مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11اقتصادي

ورود 3000 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران تا پایان سال آینده


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اعلام کرد: برای ورود 3 هزار دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران، مبلغ 28 هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که تا سال آینده به تدریج این اتوبوس ها به این ناوگان اضافه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، لطف ا.

فروزنده با بیان اینکه عملیات عمرانی خط 10 مترو نیز  آغاز شد، افزود: افزایش ناوگان در حوزه مترو از دیگر برنامه هاست که در این رابطه می توان به قرارداد خرید 791 واگن و 113 واگن قطار ملی اشاره کرد که در حال ساخت است.

همچنین بهره برداری از 4 ایستگاه مترو در خط 6 و 7  مترو که با این اقدام جمعا  9 کیلومتر به شبکه ریلی پایتخت اضافه  شد، در مجموع خطوط متروی تهران را طی 25 ماه 24 کیلومتر افزایش داد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت شهری در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل و بازگشایی گره های ترافیکی از جمله افتتاح بزرگراه شهید بروجردی، اظهار داشت: با این اقدام حتما شاهد بهبود وضعیت خدمات رسانی، کاهش ترافیک شهری و تسهیل در تردد خودروها در معابر پایتخت خواهیم بود.

فروزنده در ادامه با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای بهسازی معابر شهری بیان کرد: هم اکنون بیش از 900 میلیون تن آسفالت در معابر شهری ریخته شده است و شهرداری تهران تلاش دارد که این رقم را به 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 3000 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران تا پایان سال آینده

ورود 3000 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران تا پایان سال آینده