مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-30سياسي

شهردار رشت: درختان جدید به ازای قطع درختان کاشته می شوند


شهردار رشت با تأکید به اینکه در اجرای پروژه های شهری به ناچار باید درخت قطع کنیم، گفت: درختان جدید به ازای قطع درختان کاشته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز در یکصدمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تبریک روز آتش نشان و قدردانی از حمایت های اعضای شورا از عملکرد مدیریت شهری رشت اظهار کرد: پیش از انتخاب شدن در این جایگاه چندین جلسه با رییس شورا و اعضای شورا دیدار داشتم و در همان جلسات رییس و دیگر اعضای شورا بابت مشکلات و سختی های متعدد کار در این مسیر اشاراتی داشتند.

شوقی با بیان اینکه بابت رفع مشکلات سطح شهر تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم، افزود: وضعیت ساماندهی سگ های بلاصاحب الحق و الانصاف نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و اعضای شورا می توانند از نزدیک اقدامات را مشاهده کنند.

وی با تأکید به اینکه در اجرای پروژه های شهری به ناچار باید درخت قطع کنیم، تصریح کرد: ما به ازای تمامی درختان که در اجرای پروژه ها به خصوص پروژه طرح میثاق قطع می شوند لیست آماده کرده ایم و باید هشت میلیارد تومان درخت جدید خریداری کنیم و ان شاءالله در زمان مقرر نیز نسبت به کاشت درختان اقدام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت: درختان جدید به ازای قطع درختان کاشته می شوند

شهردار رشت: درختان جدید به ازای قطع درختان کاشته می شوند