مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-11اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 25 پروژه آبخیزداری در فارس در سفر رییس جمهور


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور به استان شاهد آغاز 25 پروژه آبخیزداری در شیراز و دیگر نقاط استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور به استان شاهد آغاز 25 پروژه آبخیزداری در شیراز و دیگر نقاط استان خواهیم بود.

حجت اله مرادی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اعلام این خبر گفت: این تعداد پروژه در سطح 200 هزار هکتار از عرصه های طبیعی استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

  وی با اشاره به اعتبار این تعداد پروژه افزود: از مجموع اعتبارات حوزه آبخیزداری کشور سهم استان در این پروژه یک میلیون و 250 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

مرادی با بیان اینکه تاکنون در حدود 30 درصد از حوضه های آبخیز استان معادل  4 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری انجام شده است اظهار داشت: با افتتاح این طرح ها حجم طرح های آبخیزداری اجراشده در استان به چهار میلیون و 200 هزار هکتار افزایش می یابد.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با بیان اینکه بیش از یک میلیون هکتار طرح مطالعاتی آبخیزداری داریم خاطرنشان کرد: با احداث 55 پروژه آبخیزداری طی دو سال گذشته تا کنون میزان 5 میلیون و 500 هزار متر مکعب آب در حوزه های آبخیز مدیریت و استحصال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 25 پروژه آبخیزداری در فارس در سفر رییس جمهور

آغاز عملیات اجرایی 25 پروژه آبخیزداری در فارس در سفر رییس جمهور