مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-21ورزشي

درگزین تا 10 سال آینده قطب اقتصادی شمال همدان می شود


فرماندار شهرستان درگزین اعلام کرد؛ شهرستان درگزین در مسیر پیشرفت بوده و در 10 سال آینده قطب اقتصادی شمال استان همدان خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین اعلام کرد؛ شهرستان درگزین در مسیر پیشرفت بوده و در 10 سال آینده قطب اقتصادی شمال استان همدان خواهد شد.

کمیل خواستان شنبه، 29 مهر در مراسم تجلیل از بهورزان و بازنشستگان بهداشت و درمان شهرستان درگزین، اظهار کرد: تعالی روزافزون ایران اسلامی در گرو آینده روشن جوانان بوده و مسئولان از نقش مهمی در ایجاد امیدآفرینی در جامعه برخوردار هستند و این مهم آینده ای هر چه روشن تر برای کشورمان رقم خواهد زد.

وی مطرح کرد: حوزه جوانان شهرستان یکی از مهمترین اولویت های ما بوده و با توجه دوچندان به این حوزه و با توسعه و آبادانی هر چه بیشتر به دنبال امیدآفرینی هستیم.

وی با تأکید بر توجه به نیازهای جوانان در حوزه های مختلف برای ایجاد روحیه امیدآفرینی در این قشر مهم یادآور شد: بالاترین سطح فضای ورزشی به نسبت جمعیت در شهرستان درگزین ایجاد شده و در حال حاضر احداث 15 مکان و مجموعه ورزشی برای جوانان در این شهرستان آغاز شده است.

خواستان در ادامه با اشاره به در حال ساخت بودن هفت مدرسه در شهرستان درگزین تصریح کرد: در شهرستان درگزین شهرک گلخانه ای 320 هکتاری در دست احداث بوده که بزرگترین گلخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگزین تا 10 سال آینده قطب اقتصادی شمال همدان می شود

درگزین تا 10 سال آینده قطب اقتصادی شمال همدان می شود