مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-13سياسي

راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین در دشت ورامین برگزار شد


هم زمان با سراسر کشور مردم مؤمن و انقلابی دشت ورامین در راهپیمایی باشکوه دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور پیدا کرده و اقدام این رژیم را مبنی بر تهاجم به غزه محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت ورامین، ظهر امروز اقشار مختلف مردم دشت ولایت مدار و انقلابی ورامین در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نماز عبادی-سیاسی جمعه حمایت خود را از مردم ستم دیده فلسطین اعلام کردند.

مردم دشت ورامین در شهرستان قرچک از مقابل مصلی شهرستان تا مقابل آموزش و پرورش مسیر راه پیمایی را طی کرده و شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل سر دادند.

آنان همچنین نیز مسیر مسجد جامع تاریخی ورامین را تا امام زاده سید فتح الله طی کردند و شعار مرگ بر استکبار سر دادند، مردم شهرستان پیشوا نیز مسیر از امام زاده جعفر بن موسی کاظم را تا میدان امام خمینی (ره) طی کرده و کشتار رژیم کودک کش اسراییل غاصب را محکوم کردند.

در راهپیمایی امروز در دشت ورامین همه اقشار مختلف از پیر و جوان، زن و مرد، با تفکرات و عقاید مختلف سیاسی و اجتماعی حضور داشتند که همه برای دفاع از مظلومیت فلسطین هم صدا شده بودند و اقدام این رژیم و هم پیمانان آن ها را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین در دشت ورامین برگزار شد

راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین در دشت ورامین برگزار شد