مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-09سياسي

دستاوردهای دولت هنرمندانه به مردم منعکس شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با ابزار مختلف و انعکاس واقعیت به شکل هنرمندانه، بایستی اطلاع رسانی لازم از دستاوردهای دولت به جامعه صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تبریک پیروزی تاریخی مقاومت فلسطین اظهار داشت: این عملیات ترکیبی، نخستین عملیات بی نظیر جبهه مقاومت بود که موجب بهت همگان بویژه رژیم صهیونسیتی و حامیان آنها در نظام سلطه شد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اطلاع رسانی اقدامات دولت خاطرنشان کرد: دولت در حوزه های مختلف از جمله اصلاح ساختارها، بسط عدالت، محرومیت زدایی، گره گشایی و حل مشکلات مردم و ایجاد رضایت عمومی تلاش می کند، ولی اغلب حتی مدیران و کارکنان بخش های مختلف، از خدمات دولت اطلاع ندارند.

  وی گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه ای برای سیاه نمایی و نا امید کردن مردم از کارآمدی نظام، تلاش می کند و باید مدیران، برنامه ویژه ای را برای خنثی کردن برنامه دشمن و تزریق امید در جامعه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دولت هنرمندانه به مردم منعکس شود

دستاوردهای دولت هنرمندانه به مردم منعکس شود