مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-07سياسي

استاندار کرمان: سرمایه گذاران از بعضی ادارات کرمان گلایه دارند


استاندار کرمان با اشاره دوباره به گلایه بعضی سرمایه گذاران از برخی دستگاه های اجرایی استان کرمان گفت:: برخی از دستگاه ها کار را معطل می کنند و این در شرایطی ست که از سرمایه گذار خواهش می کنیم به کرمان بیاید و سرمایه گذاری کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز شنبه 15 مهرماه در شورای اداری استان که در محل سالن شهید مرتضوی و با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رییس جمهوری در امر مردمی سازی دولت اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی در کارها از تصمیم سازی تا اجرا در دستور کار ما در استان کرمان است.

وی بیان داشت: در استان کرمان از آغاز کارم تاکنون حلقه های مردمی شکل گرفت و جلساتی با گروه های مختلف تشکیل شد و سعی کردیم از توان و فکر افراد صاحب فکر و اندیشه استفاده کنیم.

 استاندار کرمان اضافه کرد: در استان کرمان جشنواره نان و ایجاد شرکت اکتشافی از دل گروه های مردمی بیرون آمد و به مرحله اجرا رسید.

فداکار ابراز داشت: بسیاری از کارهایی که در حاشیه شهر می خواهیم انجام دهیم با کمک گروه های مردمی انجام می شود و این در حالی ست که حاشیه نشینی در کرمان جدی ست و جمعیت بزرگی در حاشیه ها حضور دارند.

 وی اضافه کرد: گروه های مردمی در کرمان در حال خدمت رسانی هستند و در دوران کم آبی تابستان گذشته پای کار آمدند و به مردم خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: سرمایه گذاران از بعضی ادارات کرمان گلایه دارند

استاندار کرمان: سرمایه گذاران از بعضی ادارات کرمان گلایه دارند