مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-09اقتصادي

روایت مدیرعامل مخابرات از کار خوب اما ناتمام دولت سیزدهم


زیان 6هزار میلیارد تومانی مخابرات با تاخیر در اجرای مصوبه 466که اثر مستقیم آن بر دوش کارکنان، بازنشستگان و مردم است و ننیجه اش را در تجمعات یک سال اخیر دیدیم، - مدیرعامل مخابرات گفت: زیان 6هزار میلیارد تومانی مخابرات با تاخیر در اجرای مصوبه 466که اثر مستقیم آن بر دوش کارکنان، بازنشستگان و مردم است و ننیجه اش را در تجمعات یک سال اخیر دیدیم، حاصل سیاست افرادی است که طی دهه گذشته نخواستند مخابرات به آرامش برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از طرح ارزیابی خود از مشکلات شرکت مخابرات، با تأکید بر ضرورت رویکردی تازه در مواجهه با نا بسامانی های این شرکت، اقدامات و برنامه های دوره مدیریت خود را تشریح کرد.

مجید سلطانی یکی از مهمترین دغدغه ها و برنامه های خود در دو سال گذشته را تبیین مشکلات مخابرات در سطح دولت و مجلس دانست و گفت: در دولت سیزدهم تلاش کردیم با تعامل مسئولان دولت و مجلس مشکلات ایجاد شده در سالهای گذشته را توضیح دهیم و در این دو سال با نامه نگاری های متعدد و ارسال گزارش و همچنین دیدار با مسئولان ذیربط سعی شد ابعاد مختلف این مشکلات به صورت شفاف بیان گردد.

* بازماندگان دولت قبل در وزارت ارتباطات درپی تداوم سیاست غلط گذشته مدیرعامل مخابرات افزود: در همین خصوص وزیر ارتباطات و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مدیرعامل مخابرات از کار خوب اما ناتمام دولت سیزدهم

روایت مدیرعامل مخابرات از کار خوب اما ناتمام دولت سیزدهم