مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-14پزشكي

نکاتی درباره روغن و مکمل ویتامین E


فواید ویتامین ای (E) برای پوست شناخته شده است اما برخی از افراد از روغن این ویتامین برای سلامت موها نیز استفاده می کنند و این احتمال وجود دارد که ویتامین ای از ریزش مو جلوگیری کند، - فواید ویتامین ای (E) برای پوست شناخته شده است اما برخی از افراد از روغن این ویتامین برای سلامت موها نیز استفاده می کنند و این احتمال وجود دارد که ویتامین ای از ریزش مو جلوگیری کند، به بهبود سلامت کلی پوست سر کمک کند و باعث درخشندگی بیشتر موها و کاهش آسیب آن ها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت وری ول هلث در مقاله ای توضیح داده است که چرا مردم از روغن ویتامین ای برای مو استفاده می کنند، چه روش هایی برای استفاده از این ویتامین وجود دارد و برای چه کسانی مناسب نیست.

چرا از روغن ویتامین ای برای بهبود سلامت مو استفاده می شود؟ هرچند تحقیقات محدودی در دفاع از مزایای ویتامین ای برای مو وجود دارد اما این ویتامین هنوز طرفداران بسیاری دارد و مردم به دلایل مختلفی از آن استفاده می کنند: - جلوگیری از ریزش مو تحقیقات در مورد اثر ویتامین ای برای بهبود ریزش مو متناقض است.

یک مطالعه نشان داده است تعداد تارهای مو در بیماران مبتلا به آلوپسی آره آتا (طاسی منطقه ای، یک اختلال خودایمنی که باعث ریزش مو می شود) که مکمل ویتامین ای مصرف کردند، به نسبت کسانی که دارونما دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره روغن و مکمل ویتامین E

نکاتی درباره روغن و مکمل ویتامین E