مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-09اقتصادي

پل تازه افتتاح شده تقاطع غیرهمسطح کلاچای بسته شد؟


با وجود گذشت کمتر از یک هفت ماه از زمان بهره برداری از پل تقاطع غیرهمسطح کلاچای، این پل به دلیل نقص درز انبساط و نارضایتی از وضعیت آسفالت بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر،پل تقاطع غیر همسطح  کنار گذر کلاچای از سال 92 آغاز و در اسفند 1401 با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد و 500 میلیون تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

این پل روگذر با 17 دهانه به طول 720 متر مربع و رمپ های ورود و خروج و میدان زیر پل در محور اصلی رشت – چابکسر با هدف کاهش بارترافیکی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا شده است.

سامانه چرا پل تازه افتتاح شده غیرهمسطح کلاچای بسته شده است؟ در این خبرگزاری ثبت شده بود که در توضیح آن آمده: مدت زیادی نیست که پل غیرهمسطح کلاچای مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است اما به دلیل بسته شدن زود به زود این پل ما شاهد عبور و مرور ماشین ها و عابرین از همه طرف این پل هستیم در صورتیکه هیچ ایمنی برای عابر و خودرو تعبیه نشده است.

عملیات ترمیم 2 تا از درزهای انبساط پل غیرهمسطح کلاچای محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر امروز در جریان بازدید از پل تقاطع غیرهمسطح کنار گذر کلاچای در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این پل یکی از شریان های مهم استان گیلان است که بنا به نظر تخصصی کارشناسان راه و شهرسازی، عملیات ترمیم و مقاوم سازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل تازه افتتاح شده تقاطع غیرهمسطح کلاچای بسته شد؟

پل تازه افتتاح شده تقاطع غیرهمسطح کلاچای بسته شد؟