مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-05حوادث

دستگیری عاملان کلاهبرداری با رسید جعلی


متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی بودند اما در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 11 فقره کلاهبرداری به ارزش 220 میلیون ریال از طریق ساخت رسید جعلی اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی روانه زندان شدند.

- فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار سمنان از دستگیری دو نفر که از طریق نرم افزار رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری کردند، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ داود آقازاده 13مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان به مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه که دو خانم جوان برای خرید لباس به مغازه من مراجعه و پس از خرید با گوشی خود اقدام به واریز وجه کرده که بعد مشخص شد رسید جعلی بوده و واریزی انجام نشده است و مورد کلاهبرداری قرار گرفته است ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران کلانتری 11 مرکزی پس از حضور در محل و با مراجعه شاکی و طرح شکایت خود ، مظنونین به کلاهبرداری را با رعایت قانون شهروندی برای بررسی بیشتر موضوع به مقر پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

  سرهنگ آقازاده با بیان اینکه یکی از مظنونین هنگام انتقال به مقر انتظامی سعی داشت دور از چشم ماموران سیم کارتی که با آن کلاهبرداری کرده بود را معدوم کند که با هوشیاری ماموران موفق به این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان کلاهبرداری با رسید جعلی

دستگیری عاملان کلاهبرداری با رسید جعلی