مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-04پزشكي

اهدای 45 دستگاه نبولایزر به کودکان مبتلا به CF در زاهدان


رییس اداره امور بیماری های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 76 بیمار سیستیک فیبروزیس یا CF در محدوده جغرافیایی این دانشگاه وجود دارد که بسته های حمایتی، - اهدای 45 دستگاه نبولایزر به کودکان مبتلا به "CF" در زاهدان ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره امور بیماری های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 76 بیمار سیستیک فیبروزیس یا "CF" در محدوده جغرافیایی این دانشگاه وجود دارد که بسته های حمایتی، دارویی و درمانی را دریافت می کنند.

محمدرضا نجفی زاده در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: بیماران سیستیک فیبروزیس یا CF در صورت بستری در بیمارستان خدمات ویزیت، توان بخشی، آزمایش ها، سی تی اسکن را به صورت رایگان دریافت می کنند.

وی تأکید کرد: در صورت بستری شدن، داروهای کمیاب و گران قیمت بیماران سیستیک فیبروزیس یا CF نیز به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد.

رییس اداره امور بیماری های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه یکی از دستگاه های موردنیاز کودکان سیستیک فیبروزیس یا CF دستگاه نبولایزر است، ادامه داد: نبولایزر وظیفه رساندن دارو به قسمت های مختلف دستگاه تنفسی از طریق استنشاق را برعهده دارد و از آنجا که این دستگاه جزو بسته حمایتی بیماران خاص نیست مشارکت خیران را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 45 دستگاه نبولایزر به کودکان مبتلا به CF در زاهدان

اهدای 45 دستگاه نبولایزر به کودکان مبتلا به CF در زاهدان