مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-11اقتصادي

تولید کاتالیست تصفیه هیدروژنی برش های سنگین نفتی با دانش فنی دانش بنیان ها


کاتالیست بومی واحد RCD شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند که با استفاده از دانش فنی پژوهشگران پژوهشگاه صنعت نفت و توسط یک شرکت دانش بنیان تولید شده است، - کاتالیست بومی واحد RCD شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند که با استفاده از دانش فنی پژوهشگران پژوهشگاه صنعت نفت و توسط یک شرکت دانش بنیان تولید شده است، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عظیم کلانتری اصل، رییس پژوهشگاه صنعت نفت در آیین رونمایی از کاتالیست ساخت ایران واحد RCD به نقش مؤثر شرکت های دانش بنیان در تولید این کاتالیست اشاره کرد و گفت: تولید کاتالیست واحد RCD با همکاری زنجیره تکمیل فناوری از جمله توسعه دهنده دانش و شرکت دانش بنیان شکل گرفته است و قرارداد 10 ساله این کاتالیست سبب می شود به صورت بلند مدت این مجموعه ها در کنار هم قرار گیرند و فعالیت های بیشتری داشته باشند.

رییس پژوهشگاه صنعت نفت تصریح کرد: مدلی که پژوهشگاه صنعت نفت برای تعداد بسیاری از کاتالیست ها در نظر گرفته، مدل بسیار موفقی بوده و قرار است این مدل در واحدهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

مهندس مجید رجبی، مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند نیز در این مراسم گفت: یکی از گلوگاه های اصلی واحد RCD تامین کاتالیست آن بوده است که اعمال تحریم های ظالمانه کشور همواره استمرار و حفظ تولید را با چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کاتالیست تصفیه هیدروژنی برش های سنگین نفتی با دانش فنی دانش بنیان ها

تولید کاتالیست تصفیه هیدروژنی برش های سنگین نفتی با دانش فنی دانش بنیان ها