مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-28ورزشي

چرا حسن روحانی نمی خواهد رهبر آشوب های خیابانی باشد؟


تحت هر شرایطی صندوق رای راه حل نهایی است و باید شرایط را به سمت و سویی پیش ببریم که همه چیز از مسیر صندوق رای حل و فصل شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: روزنامه های چهارشنبه پنجم مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که طلسم شکنی والیبال ایران در کسب طلا، گفتگوی دولت و مجلس بر سر برنامه هفتم توسعه، بنگاهداری؛ غلط اضافه بانک ها و آخرین تحولات قفقاز در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده اند.

حسن روحانی، رییس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم در جریان دیدارهای دوره ای خود با فعالان گروه ها و احزاب سیاسی، روز گذشته با اعضای کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

حاشیه های این دیدار مورد توجه روزنامه های اصلاح طلب قرار گرفته است.

روزنامه شرق درباره دیدار روحانی با اعضای حزب کارگزاران سازندگی نوشته است: روحانی با بیان اینکه کنار کشیدن در شرایط فعلی به نفع آینده کشور و نظام ما نیست، افزود: حتی اگر احساس کنیم توان و اثرگذاری حرف و کنش ما فقط ده درصد است، نباید از آن دریغ کنیم.

نقد ما بی تاثیر نیست.

نگوییم همه چیز در اختیار آن هاست، پس چه فرقی می کند ما حرف بزنیم یا نه؟ می بینید که وقتی یکی دو نقد در رسانه ها مطرح می شود، بازتاب دارد، با وجود اینکه به جای پاسخ، دست به تخریب و تهمت می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حسن روحانی نمی خواهد رهبر آشوب های خیابانی باشد؟

چرا حسن روحانی نمی خواهد رهبر آشوب های خیابانی باشد؟